Zadania:

  • prowadzenie całościowo projektów inwestycyjnych związanych z budownictwem komercyjnym oraz przemysłowym,
  • koordynowanie projektu i odpowiedzialność za jego przebieg zgodnie ze standardami realizacji i prowadzenia projektu na wszystkich etapach,
  • dopełnienie wszystkich formalności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,
  • tworzenie budżetów oraz harmonogramów realizacji oraz dostaw potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji,
  • zgłaszanie i nadzór nad obiorami częściowymi i końcowymi,
  • współprowadzenie i czynne uczestnictwo w budowlanych naradach koordynacyjnych, mających na celu nadzór nad jakością wykonywanych prac,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (podwykonawcy i dostawcy),
  • organizacja i podział zadań w zespole,
  • delegowanie i egzekwowanie zadań
  • technicznie wsparcie dla działu kosztorysowania i ofertowania.

Wymagania:

  • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych,
  • min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, ze zbieżnym zakresem obowiązków,
  • dyspozycyjność do pracy na terenie Polski w ramach koordynacji projektu,
  • doświadczenie w koordynacji pracy biura budowy,
  • doświadczenie w przygotowywaniu budżetów i harmonogramów projektu,
  • wykształcenie min. średnie o profilu elektrycznym,
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość oprogramowania Microsoft Office oraz oprogramowania klasy AutoCAD lub pokrewnych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • prace w stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samochód służbowy.

Aplikuj online

Ta strona używa ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki Ok, rozumiem.