1. Tematy prac i nazwiska opiekunów są zgłaszane do Instytutów. Jednostki przekazują propozycje tematów do dziekanatu w terminie do 15 stycznia każdego roku. Rada Wydziału zatwierdza tematy prac dyplomowych, a listy tematów są ogłaszane przez instytuty na tablicach ogłoszeń do 31 stycznia każdego roku. Student ma prawo wybrać dowolny temat z listy tematów przedstawionej dla kierunku jego studiów w dowolnym instytucie.
  2. Wybór tematu przez studenta polega na zgłoszeniu się do promotora z wypełnionym i podpisanym przez studenta formularzem – dwa egzemplarze (do pobrania). Promotor podpisuje dostarczone formularze i jeden nich oddaje studentowi, a drugi przekazuje do jednostki zgłaszającej temat (do instytutu) w terminie do 28 lutego w przypadku studentów kończących studia w styczniu następnego roku oraz do 15 października w przypadku studentów kończących studia w czerwcu następnego roku.
  3. Student na przedostatnim roku studiów w porozumieniu z promotorem ma prawo zgłosić własny temat pracy dyplomowej.
Ta strona używa ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki Ok, rozumiem.